Nuova build e immagini per C.A.R.S.

Avatar

a cura di Francesco Ursino

Slightly Mad Studios
ha rilasciato la build 134 per il suo Project C.A.R.S.; questa, insieme alla seguente patch (chiamata in ogni caso build 135), contribuisce al miglioramento del sistema di FFB, aggiungendo inoltre alcune migliorie grafiche e di gameplayQuesti, nel dettaglio, i contenuti della build e della conseguente patchBuild 134 (20/1/12) – Fix for NULL deref that can occur if the stats callback occurs after loading is complete – Ariel Atom Mugen: fixed halfshaft bone orientations – Bumped all vehicle versions ready for stat wipe – More detail changes to the Ariel Atom models. Mostly braking balance, aero drag and a bit more work on the tyres base grip vs sliding grip amounts – New exports of Northampton circuit, Ariel Atom 300 and MugenBuild 135 (20/1/12) – FFB updates. New spring code, revised rumble strip effects, effects can now be modified by F1 menu. – Expose opponent type selection to GUI. – T500RS wheel spring forces enabled and functional (may require some tuning) – Ariel Atom: All suspension animations finished – Reduced motion blur a little. – Caterham: New liveries added – New physics on Racer cars based on the new tyre direction. Dropped main grip / increased sliding grip. Also even out front and rear base grips and staggered the load sensitivites. Misc chassis balance changes to suit. – Darkened race groove a little. – New export of California RacewayLo sviluppatore, inoltre, ha rilasciato nuove immagini relative a un giro di pista a Silverstone realizzato con una Atom V8. Buona visione!

👋 Partecipa alla discussione! Scopri le ultime novità che abbiamo riservato per te!

0 Commenti

⚠️ Stai commentando come Ospite. Vuoi accedere?


Questa funzionalità è attualmente in beta, se trovi qualche errore segnalacelo.